Pristatymo ir grąžinimo sąlygos

Prekių pristatymo sąlygos

  1. Prekes Pirkėjo sąskaita pristato kurjeris Pirkėjo nurodytu adresu.
  2. Visus užsakymus visoje Lietuvoje pristatome iki Jūsų namo (tos vietos, kur gali privažiuoti krovininis automobilis ar mikroautobusas). Užnešimas į kainą neįskaičiuotas.
  3. Pristatymo kaina suskaičiuojama ir nurodoma Pirkėjui prieš apmokant Prekių krepšelį el. parduotuvėje www.ekoseses.lt. Pristatymo kaina priklauso nuo prekės svorio, gabaritų ir pristatymo vietos.
  4. Įprastai prekės pristatomos Pirkėjo nurodytu adresu per 2-5 darbo dienas nuo gauto apmokėjimo už prekes.
  5. Kai prekės neturime sandėlyje Lietuvoje, pristatymo data nurodoma prie prekės aprašymo el.parduotuvėje arba nurodoma užsakymo pateikimo momentu.
  6. Prekių pristatymo metu (ir kitais atvejais, prekių perdavimo Pirkėjui metu) Pirkėjas turi patikrinti užsakytų prekių kiekį, pakuočių ir prekių būklę. Tuo atveju, jei prekių perdavimo–priėmimo metu pastebėjote prekių išorinės pakuotės išvaizdos pažeidimus ar prekių komplektacijos neatitikimus, būtinai pažymėkite tai sąskaitoje faktūroje, važtaraštyje ar kitame siuntos perdavimo–priėmimo dokumente.

SVARBU. Pirkėjui pasirašius prekių pristatymo dokumentą, laikoma, kad pirkimo – pardavimo sutartis įvykdyta ir Pirkėjas neturi pretenzijų.

Prekių grąžinimas

Perkant parduotuvėje www.ekoseses.lt, kiekvienai kokybiškai prekei suteikiama 14 dienų grąžinimo garantija nuo prekės gavimo dienos bei 24 mėn. tiekėjo garantija dėl gamyklinių defektų.

1. Norėdami grąžinti tinkamos kokybės prekę:

susisiekite su mumis  el. paštu  info@ekoseses.lt. Iš anksto neperspėjus ir nesuderinus grąžinimo, prekės atgal nepriimamos. Prašome paaiškinti prekės grąžinimo priežastį ir prisegti pirkimą įrodantį dokumentą.
Prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.),  originalioje pakuotėje, be defektų. Kokybiškų surinktų arba bandytų rinkti baldų grąžinti negalima. Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta. Už prekės tinkamą ir saugų transportavimui supakavimą grąžinimui atsako Pirkėjas. Grąžinimo išlaidas apmoka Pirkėjas. Gavus prekę, Pardavėjas įvertina jos būklę ir tuomet su Pirkėju suderinamas pinigų grąžinimas už prekę be transportavimo kaštų (į abi puses). Pinigų grąžinimas įvykdomas per 14 dienų.

2. Norėdami grąžinti netinkamos kokybės prekę:

susisiekite su mumis  el. paštu  info@ekoseses.lt. Prašome  prisegti pirkimą įrodantį dokumentą bei atsiųsti defektus įrodančias nuotraukas, kad galėtumėme kuo greičiau išspręsti prekės grąžinimo, pakeitimo ar kompensavimo klausimus. Iš anksto neperspėjus ir nesuderinus grąžinimo, prekės atgal nepriimamos. Gamyklinė garantija netaikoma natūraliai susidėvinčioms prekės dalims bei tais atvejais, kai nesilaikoma prekės surinkimo instukcijos ar surinkimas atliekamas netinkamai, kai prekė naudojama ne pagal instrukciją ir eksploatacijos rekomendacijas. Nekokybiškos prekės ar jos dalies pakeitimo ar grąžinimo išlaidas apmoka pardavėjas. Už prekės tinkamą ir saugų transportavimui supakavimą originalioje pakuotėje  grąžinimui atsako Pirkėjas.

Parduotuvė įsipareigoja ne vėliau kaip per 10 dienų nuo vartotojo prašymo gavimo dienos pateikti vartotojui motyvuotą rašytinį atsakymą dėl prekių grąžinimo, pakeitimo ar kompensavimo bei  įvykdyti abipusiai priimtiną susitarimą. Pinigų grąžinimas įvykdomas per 14 dienų.

Pirkėjas, manantis, kad buvo pažeistos jo teisės, turi ne vėliau kaip per 3 mėn. nuo pažeidimo dienos raštu kreiptis į Pardavėją ir išdėstyti savo reikalavimus. Pardavėjas privalo ne vėliau kaip per 14 dienų nemokamai išnagrinėti prašymą ir pateikti išsamų motyvuotą rašytinį atsakymą, pagrįstą dokumentais. Jei problemos išspręsti nepavyksta, prašymą ir / ar skundą dėl Parduotuvėje įsigytos prekės ar paslaugos Pirkėjas gali pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, tel. 8 5 262 67 51, faks. 8 5 279 1466, el. paštu tarnyba@vvtat.lt, interneto svetainėje www.vvtat.lt, jos teritoriniams padaliniams apskrityse) ar užpildyti prašymo formą Elektroninėje vartotojų ginčų sprendimo platformoje, pasiekiamoje adresu http://ec.europa.eu/odr/.